Ensimmäinen blogi kirjoitukseni koskaan.... mistä aloittaa??

Pyydän mahdollisia lukijoita ottamaan huomioon, että mua ei kiinnosta hitusenkaan vertaa yhdyssana virheet tai puuttuvat kirjaimet. Niistä on turha nillittää :)

 

Mutta aloitetaas. Mä olen useamman vuoden jo kierrellyt netin treffipalstoilla. Suomi24, Match.com, Victoria Milan ja Alaston Suomi.

Aloitin joskus muinoin suomi24 sivustolta ja nyt on tullut käytä läpi jo melkonen määrä ilmaisia sivustoja.

 

Kaikkia yhdistää se, että miehet etsivät herkeämättä seksiseuraa ja naiset unelmakumppania, kumma jos kukaan ei koskaan kohtaa.

Mainio rahastuksen kohde kylläkin.

 

Yhtenä uusimpana löytönäni on Victoria Milan joka tarjoaa naimisissa oleville mahdollisuuden pettää kumppaniaan ja hankkia elämäänsä jännitystä ja sisältöä. Minä siis olen sinkku ja tein mielenkiinnosta profiilin missä ei lukenut mitään erikoista, perustiedot itsestäni ja siitä mitä etsin ja kuvakin esitti ainoastaa rintojani.

 

Sain ensimmäisellä viikolla liki 150 viestiä suomalaisilta, naimisissa olevilta miehiltä jotka etsivät seksikumppani. Viestejä tuli ympäri suomen ja keski-ikä huiteli siinä 35-40, mutta paljon myös alla 30 vuotiaita.

 

Onko naiset ja miehet todellakin niin kaukana toisistaan? Rakastutaan, mennään naimisiin, perustetaan perhe ja ollaan onnellisia?? Missä mennään vikaan jos moinen määrä miehiä tuntee tarvetta käydä vieraissa ja paneskella naista jonka kuva ei ole edes kunnolla nähtävissä.

 

Tuoreen hääparin nähdessäni  tekisi mieli huutaa, että " älkää jumalauta olko noin hulluja"!! Miksi kukaan enää tänäpäivänä edes haluaa mennä naimisiin? Eihän se kertakaikkiaan voi toimia :) HULLUJA!!!

 

No minä en ota siitä henkilökohtaista helvettiä, koska parisuhteita kokeiluani olen tullut siihen tulokseen, että parempi vain paneskella ympäriinsä ja olla tyytyväinen. Joten olen siis n****ut näitä surkeita pikku avomiehiä jotka kotonaan eivät saa p***ua eivätkä mitään muutakaan huomiota, enkä muuten tunne siitä pätkääkään huonoa omaatuntoa. Suosittelen. Seksi on hyvää eikä ole pelkoa, että ukot jäisivät roikkumaan tai alkaisivat pikkuhiljaa raahaamaan hammasharjojaan ja kalsareitaan minun kämppääni.

 

Seksin saaminen muutenkin on netin kautta paljon vaivattomampaa ja edullisempaa kuin baarista etsiminen. Löydät sieltä jonkun säälittävän känniörvelön jonka raahat kotiin ja kovan ähinän jälkeen paljastuu, että eihän se pippeli seisokkaan. Noloa, turhauttavaa ja todella ärsyttävää. Kaiken kukkuraksi se sammuu sänkyyn ja aamulla tilanne on melko kiusallinen.

 

Nämä kyseiset miehet on myös äärimmäisen helppo saada tekemään juuri niitä asioita kuin itse haluat. Sanot vain, että sitä p***ua nuollaan sitten 25min ja näin tulee tapahtumaan. On myös helppo ennen tapaamista ottaa selvää kaikki mieltymykset ja jos ne eivät kohtaa voi tapaamisen hyvillä mielin perua. Vaivatonta kuin kirjastossa käynti.

 

Mulla on kännykässä nimetty jokainen mies omalla pikku tunnuksellaan. Tiedän silloin viestin tullessa kuka mahdollista hiippareista nyt on seksiä vailla.

Kaikille teille vaimoille voin lohduttaa, että se on ainoastaan seksiä ja käytän aina kondomia. Toisekseen eikö tämä ole se parempi vaihtoehto? En halua teidän mieheltänne muuta kuin seksiä. Saatte kaikinmokomin pitää moisen petturin ja perheenne.